Unustasid salasõna?

MyFitness Rocca al Mare Haabersti 5, Tallinn 13516 roccaalmare@myfitness.ee +372 660 0520



Klubi on avatud:                 E-R 6.30-23.00                       L, P 9.00-21.00

 

MyFitness Viru Viru väljak 4, Tallinn 10111 viru@myfitness.ee +372 607 1000 Klubi on avatud: E-R 06.30-23.00 L-P 09.00-21.00



Kell 6.30-9.00 ja 21.00-23.00 on klubisse võimalik pääseda: 



- jalakäijatel bussiterminalist liftiga



- autoga 3. ja 4. korruse parklast Laikmaa tänava poolsetest sissepääsudest liftiga



NB! Viru Keskuses turvalindiga piiratud aladele sisenemine keelatud!



 

 

MyFitness Kristiine  Tulika põik 3, Tallinn 10613   kristiine@myfitness.ee +372 666 0025

Klubi on avatud:                  



E-R 07.00-22.00    



L-P 09.00-21.00

 

MyFitness Lasnamäe Virbi 12, Tallinn 13629     lasnamae@myfitness.ee    +372 6006366



Klubi on avatud:                  E-R 7.00-22.00



                                               L-P 9.00-21.00

 

MyFitness Solaris Estonia pst. 9 Tallinn 10143 solaris@myfitness.ee +372 6011251



Klubi on avatud: ​E-R 7.00-22.00  L-P 9.00-21.00

 

MyFitness Postimaja Narva mnt 1, Tallinn 10111

Kontaktid:   postimaja@myfitness.ee juhataja Kristjan Vomm   klienditeenindus  6240417

Klubi on avatud: E-R 6.30 – 23.00 L-P 9.00 – 21.00

 

MyFitness Viimsi Sõpruse tee 15, Haabneeme, Viimsi vald 74001

Kontaktid: viimsi@myfitness.ee  +372 661 9740

Lahtiolekuajad: E-R 6.30 – 23.00    L-P 9.00 – 21.00

 

MyFitness Mustamäe Tammsaare tee 104a, Tallinn 12918 Tel 6548067



mustamae@myfitness.ee



E-R 6.30-23.00 L-P 9.00-21.00



 

 

MyFitness Lasnamäe Kärberi Kärberi 20, Tallinn 13919 karberi@myfitness.ee +372 6331600



Klubi on avatud:                           E-R 6.30 - 23.00                           L-P 9.00 - 21.00



 


 


 


 
 

MyFitness Tartu Lõunakeskus Ringtee 75, Tartu 50501 tartu@myfitness.ee +372 731 5662



Klubi on avatud:



E-R 7.00-22.00 



L 9.00-19.00 P 9.00-21.00

 

MyFitness Tartu Kesklinn Küüni 7, Tartu 51004 tartukesklinn@myfitness.ee +372 736 2990



Klubi on avatud:



E-R 6.30-22.00



L-P 9.00-21.00 

 

MyFitness Pärnu Aida 5, Pärnu 80010 parnu@myfitness.ee +372 442 3000



Klubi on avatud:



E- R 07.00-22.00 



L 09.00-19.00 P 09.00-20.00

 

MyFitness Narva Fama Tallinna mnt 19c, Narva 20303 narva@myfitness.ee +3723579370 



Klubi on avatud:



E-R 7.00-22.00



L-P 9.00-21.00



 



 

 

MyFitness Viljandi Männimäe tee 4, Viljandi 71010 viljandi@myfitness.ee +372 43 45 245 Klubi on avatud: E-R 7.00-22.00  L 9.00-19.00 P 9.00-20.00

 

Saada sõbrale

CARDIO (vastupidavus)

treeningud, mille peamiseks eesmärgiks on vastupidavuse arendamine.

CARDIO (vastupidavus)
Easytone balance –

 Easytone stepilaud on täiesti uudne treeningvahend pakkumaks mitmekülgset kogu keha treeningut. Õhuga täidetud patjades saab reguleerida õhuvoolu, mis annab võimaluse treeningkoormust muuta lihtsamaks või raskemaks. Kaks pehmet patja stepilaua all on spetsiaalselt välja töötatud tekitamaks ebastabiilset olekut ning treenimisel haaratakse töösse kõik suuremad lihasgrupid.

BODYCOMBAT® –

 Les Mills kontsepttundide hulka kuuluv võitluskunstidest inspireeritud treening, kus erinevad enesekaitse- ja poksiliigutused on ühendatud kaasakiskuva muusikaga. Ideaalne üldfüüsiline treening, mis arendab vastupidavust ja koordinatsiooni.

Zumba® –

 Ainulaadne tantsuline fitness-programm, kus Ladina-Ameerika rütmid ja lihtsad sammud loovad Sulle enneolematu trennielamuse. Zumba® on intervall-treeningu meetodil tantsutund, kus vahelduvad kiiremad ja aeglasemad rütmid, mille käigus vormime oma keha ja kulutame kaloreid nii, et ise ei märkagi!

Step –

 Energiline treening, kus sammusarju moodustatakse stepipingi abil. Step tunnis paneb treener kokku kaasahaaravad kombinatsioonid ning kasutab stepipinki mitmekülgse treeningvahendina. Kuna astud treeningul pidevalt pingile, siis kulutad endale märkamatult palju rohkem kaloreid.

Bosu –

 See aeroobne treening koosneb lihtsatest sammukombinatsioonidest, hüpetest ja harjutustest, mis treenivad väga tōhusalt kerelihaseid. Treeningul kasutatakse vahendina bosu-palli, mis on justkui poolik pall. Bosu tunnis arendad tasakaalu, parandad nii pindmiste-kui ka süvalihaste tugevust ning saad tõeliselt lõbusa elamuse!

Interval Spinning/Freestyle –

 Kiiremaid ja aeglasemaid intervalle sisaldav siserattatreening, mis keskendub vastupidavuse arendamisele ning suurendab kalorite kulutust ja tõstab üleüldist töövõimet. Treener paneb kaasahaarava treeningu kokku mõnusatest muusikapaladest ning treeningul tekib tunne nagu sõidaksid hoopis linnas või mägiteedel! Spinningu treeningu jaoks on parimad Shimano SPD kinnitusega jalanõud!

Uphill Spinning –

 Siserattatreening, kus sõidetakse tõusudel nii püstiasendis kui istudes, hoides samal ajal ühtlast pulsisagedust. Selles treeningus töötavad nii jala-,tuhara- kui ka kerelihased, kuna pidevate mäkketõusude tegemine annab Sinu kehale ideaalse võimaluse mitmekülgselt töötada ning rakendada tööle palju lihasgruppe.

Easy Spinning –

 Mõõduka intensiivsusega siserattatreening, mis arendab aeroobset võimekust, sobides hästi nii algajatele kui ka kogenud harrastajatele. Selles treeningus ei tõsteta pulssi liialt kõrgele vaid jäädakse pigem aeroobsesse tsooni, mil kehas toimub efektiivne rasvapõletus.

Fit –

 Tund algab lihtsa ja tujutõstva sammukombinatsiooniga, mis kestab 30-40 minutit, et anda kehale aeroobne koormus. Tunni teises osas tehakse 15-20 minuti vältel erinevaid lihastöö harjutusi, kus töötatakse läbi kõik suuremad lihasgrupid. Treeningus arendad nii koordinatsiooni kui ka parandad lihastoonust.

Dance –

 Tule ja õpi enda keha erinevate rütmide saatel liigutama! Dance tund on emotsionaalne ja vaheldust pakkuv tantsutreening, milles treener kasutab elemente erinevatest stiilidest ja tantsudest. Selles tunnis arendad enda rütmitunnetust, koordinatsiooni, parandad keha liikuvust ning saad mõnusa tantsuelamuse!

GlamDance –

 Naiselikku liikumist rõhutav tantsutund, mis algab kerge soojendusega, millele järgneb põhiosa ehk kombinatsiooni õppimine/tantsimine. Tants on mitmekülgne ja kasutuses on nii kehatöö (kaasab nii pindmisi kui ka süvalihaseid), kui ka erinevad sammukombinatsioonid. Tund on rahulikuma tempoga (sls 110-140), kuid seejuures hea rasvapõletaja. Treening on kaasahaarav ning seni kuni keha töötab, saab vaim puhata! (ainult MyFitness Tartu Lõunakeskuse klubis)

Latino –

 Positiivset meeleolu loov treening, mis on inspireeritud erinevatest Ladina-Ameerika rütmidest ja tantsusammudest. Selles tunnis õpid rütmi-ja kehatunnetust ning saad liikuda tõeliselt kaasahaaravate muusikapalade saatel. Latino trennist saad kaasa palju positiivseid emotsioone! (ainult MyFitness Tartu Lõunakeskuse klubis)

Fitbox –

 Intensiivne treening, mis koosneb jala-, rusika-, küünarnuki- ja põlvelöökidest. Fitbox sisaldab tai poksi, kung fu, karate ja kickbox'i elemente. Harjutusi tehakse muusika saatel, kasutades spetsiaalseid veega täidetud löögikotte ehk fitbox'e. 

AeroMix –

 Klassikaline aeroobikatund, mis koosneb sammukombinatsioonidega osast ning lühikesest lihastreeningust. Treening arendab südame-veresoonkonda ning parandab lihastoonust. (ainult MyFitness Lõunakeskuse ja Narva Fama klubides)

Maraton Spinning –

 Treening, mille eesmärk on parandada vastupidavust pikamaasõidul. Selles tunnis arendad enda südame- ja veresoonkonna tugevust ning tempoka siserattatreeningu kestus varieerub 60-90 minutini ning paneb proovile ka kõige aktiivsema rattafänni.

Dancehall –

 Hoogne ja vaheldusrikas tantsuline treening, mis põhineb samanimelisel muusikastiilil. Dancehall kui muusikastiil on alguse saanud 1970ndatel Jamaicalt. Algselt pigem reggae stiili mõjutustega muusikastiil on tänapäeval väga suuresti segunenud ka popmuusikaga. (ainult MyFitness Tartu Lõunakeskuse klubis)

PowerBody –

 Kogu keha intervalltreening, mille käigus treenitakse kõiki lihasgruppe. Treening algab lihtsa soojendusega, seejärel tehakse läbi seeria harjutusi, mille sooritamiseks on aega 1minut! Treening sarnaneb ringtreeningule. Tund lõpeb lõõgastava venitusega!

AquaMix –

 Variatsioonidega vesiaeroobikatund, mis koosneb nii sammukombinatsioonide, kui ka lihastreeningu osast. Vesiaeroobika tunnis tunned hästi, kuidas vee takistuse mõjul saab keha mõnusa koormuse. Seejuures sobib treening ideaalselt ka neile, kes soovivad treenida nii, et liigestele langev koormus oleks väiksem. (ainult MyFitness Rocca al Mare klubis)

BODYATTACK® –

 Vastupidavustreening, kus hoogsa muusika saatel sooritatakse mitmeid cardioharjutusi. BODYATTACK® on inspireeritud erinevatest kergejõustikuharjutustest nagu põlvetõste ning mitmed hüpped ja liikumised, et arendada kiirust, jõudu ja vastupidavust. Tunnis näitab treener nii lihtsamaid kui ka raskemaid harjutuste versioone. Korraliku pingutuse korral võib treeningus põletada kuni 700 kalorit!

Nike Training Club (NTC) –

 Unikaalne treeningprogramm, mis viib Sinu treeningud uuele tasemele! NTC on rühmatreening, mis on inspireeritud spordist ja tippsportlaste poolt kasutatavatest harjutustest. Tegemist on kogu keha treeninguga, kus keskendutakse viiele põhikomponendile: ülakeha, alakeha, kerelihased, plüomeetria ja painduvus. Iga treening keskendub intensiivselt ühele viiest komponendist, kuid alati on esindatud ka ülejäänud neli.

BODYVIVE® –

 See on 55-minutiline kogu keha lihaskonda hõlmav treening. Tund algab lihtsa soojendusega, millele järgneb pulsisageduse tõstmine. Treeningu teises pooles treenitakse üla- ja alakeha ning kõhu- ja seljalihaseid. Treening lõpeb taastavate venitustega. Vahendina kasutatakse kummituubi, mis annab võimaluse teha harjutusi efektiivsemalt. Liikumised on lihtsad, kuid tõhusad. BODYVIVE® parandab lihasjõudu ja vastupidavust, parandab rühti ning põletab efektiivselt kaloreid.

BAX –

 Lühike ja tõhus BAX ( bodyART Extreme ) kontseptsioon ühendab kõrge intensiivsusega kogu keha kaasavad  harjutusseeriad spetsiaalsete sidekudet ehk müofastsiat mõjutavate venitusharjutustega. BAX treening keskendub koordinatsioonile ja funktsionaalsele treeningule, kus eesmärgiks on, et iga treenija saavutaks ideaalse sooritustehnika ja tasakaalustaks välist jõulist pingutust sisemise rahu ja keskendumisega. BAX treening koosneb kahest osast - umbes 15 minutit kestvast kõrgel pulsil toimuvast  pingutusest, millele järgnevad  intensiivsed dünaamilised venitusseeriad. Treening toimub paljajalu.

Fitness Rope45 –

 Treeningus kasutatakse spetsiaalseid suuri treeningköisi, mis annavad koormuse nii ülakehale kui ka kerelihastele. Treeningus koormatakse siiski kogu keha võrdselt! Igaüks saab treenida vastavalt oma võimetele.

deepWORK –

 DeepWORK® on atleetlik, lihtne, väsitav, unikaalne ja erinev kõigist teistest tuntud treeninprogrammidest! See bodyART looja Robert Steinbacheri poolt loodud unikaalne intervalne treeningprogramm lähtub viiest elemendist ning järgib Yin ja Yang seaduspärasusi, kombineerides vastandeid, vaimset keskendumist ja füüsilist pingutust.

Video: deepWORK®

My Tabata spinning –

 My Tabata spinning on kõrge intensiivsusega MyFitness kontseptsioon intervalltreening, mille kulminatsiooniks on jaapani treeneri ja sporditeadlase Izumi Tabata poolt välja töötatud intervallisüsteem, nn Tabata. Treening koosneb soojendusest, ettevalmistusest intervallideks, Tabata intervallidest, millele järgneb lühike cardio osa ning taastumine ja venitused. 

Profeel 1000 kalori workout –

 Profeel 1000kalori workout on 75min kestev treening, mille eesmärgiks on kulutada 1000 kalorit. Treening algab soojendusega, seejärel tehakse 32min kestvaid HIIT (kõrge pulsisagedusega) harjutusi, siis järgneb umbes 30min kestvaid jõuharjutusi, harjutused kerekeskosale ning venitusosa.

Nimi Profeel viitab Valio uuele proteiinikohupiimale, mis aitab pärast tõhusat trenni taastada jõuvarusid.

SH'BAM –

 SH’BAM® on kõige uuem Les Millsi poolt väljatöötatud rühmatreening, mis on inspireeritud kõigi aegade kuumimatest tantsuhittidest. SH’BAM on ideaalne moodus, et tõsta oma keha toonust, tehes lihtsaid, kuid samal ajal piisavalt intensiivseid tantsuliigutusi, millega vabastad iseendas asuva “sisetähe”, sõltumata sellest, kas Sa oled algaja või juba kogenud tantsija.

Treening kestab 45minutit!

Partner workout –

Kardio ja lihasvastupidavuse harjutused paarilisega

Total Body HIIT –

Intentsiivne intervalltreening, mille soojendusosa suurendab kiiresti pulsisagedust ja aktiveerib lihaste närvisüsteemi treeninguks. Pärast soojendust algab põhitreeningu osa (kombinatsioon jõuharjutustest, tõukeharjutustest ja füüsise parandamisest), mille käigus saate treenida täisvõimsusega. Treening lõpeb intentsiivse keha keskosa harjutustega.

BodyJam –

BODYJAM® - LesMillsi tantsutreening, mis põletab hästi kaloreid, hoiab keha vormis ja pakub igale tantsuharrastajale super elamuse. Viimased hitid ja popid tantsuliigutused ning super treenerid pakuvad sulle tõelise elamuse! Tunni sisu püsib sama 3 kuud, mis võimaldab kõigil sammud ja liikumine selgeks saada.