Unustasid salasõna?

MyFitness Rocca al Mare Haabersti 5, Tallinn 13516 roccaalmare@myfitness.ee +372 660 0520



Klubi on avatud:                 E-R 6.30-23.00                       L, P 9.00-21.00

 

MyFitness Viru Viru väljak 4, Tallinn 10111 viru@myfitness.ee +372 607 1000 Klubi on avatud: E-R 06.30-23.00 L-P 09.00-21.00



Kell 6.30-9.00 ja 21.00-23.00 on klubisse võimalik pääseda: 



- jalakäijatel bussiterminalist liftiga



- autoga 3. ja 4. korruse parklast Laikmaa tänava poolsetest sissepääsudest liftiga



NB! Viru Keskuses turvalindiga piiratud aladele sisenemine keelatud!



 

 

MyFitness Kristiine  Tulika põik 3, Tallinn 10613   kristiine@myfitness.ee +372 666 0025

Klubi on avatud:                  



E-R 07.00-22.00    



L-P 09.00-21.00

 

MyFitness Lasnamäe Virbi 12, Tallinn 13629     lasnamae@myfitness.ee    +372 6006366



Klubi on avatud:                  E-R 7.00-22.00



                                               L-P 9.00-21.00

 

MyFitness Solaris Estonia pst. 9 Tallinn 10143 solaris@myfitness.ee +372 6011251



Klubi on avatud: ​E-R 7.00-22.00  L-P 9.00-21.00

 

MyFitness Postimaja Narva mnt 1, Tallinn 10111

Kontaktid:   postimaja@myfitness.ee juhataja Kristjan Vomm   klienditeenindus  6240417

Klubi on avatud: E-R 6.30 – 23.00 L-P 9.00 – 21.00

 

MyFitness Viimsi Sõpruse tee 15, Haabneeme, Viimsi vald 74001

Kontaktid: viimsi@myfitness.ee  +372 661 9740

Lahtiolekuajad: E-R 6.30 – 23.00    L-P 9.00 – 21.00

 

MyFitness Mustamäe Tammsaare tee 104a, Tallinn 12918 Tel 6548067



mustamae@myfitness.ee



E-R 6.30-23.00 L-P 9.00-21.00



 

 

MyFitness Lasnamäe Kärberi Kärberi 20, Tallinn 13919 karberi@myfitness.ee +372 6331600



Klubi on avatud:                           E-R 6.30 - 23.00                           L-P 9.00 - 21.00



 


 


 


 
 

MyFitness Tartu Lõunakeskus Ringtee 75, Tartu 50501 tartu@myfitness.ee +372 731 5662



Klubi on avatud:



E-R 7.00-22.00 



L 9.00-19.00 P 9.00-21.00

 

MyFitness Tartu Kesklinn Küüni 7, Tartu 51004 tartukesklinn@myfitness.ee +372 736 2990



Klubi on avatud:



E-R 6.30-22.00



L-P 9.00-21.00 

 

MyFitness Pärnu Aida 5, Pärnu 80010 parnu@myfitness.ee +372 442 3000



Klubi on avatud:



E- R 07.00-22.00 



L 09.00-19.00 P 09.00-20.00

 

MyFitness Narva Fama Tallinna mnt 19c, Narva 20303 narva@myfitness.ee +3723579370 



Klubi on avatud:



E-R 7.00-22.00



L-P 9.00-21.00



 



 

 

MyFitness Viljandi Männimäe tee 4, Viljandi 71010 viljandi@myfitness.ee +372 43 45 245 Klubi on avatud: E-R 7.00-22.00  L 9.00-19.00 P 9.00-20.00

 

Saada sõbrale

MyFitness Rocca al Mare Haabersti 5, Tallinn 13516 roccaalmare@myfitness.ee +372 660 0520



Klubi on avatud:                 E-R 6.30-23.00                       L, P 9.00-21.00

Treeningud lapseootel naistele

Treeningud lapseootel naistele. Rasedate võimlemine on ideaalne võimalus ilma ülepingutuseta turvaliselt treenida ning valmistuda sünnituseks.

Tund algab soojendusharjutustega, seejärel harjutused FitPallil ning matil. Tunni lõpus on venitus- ja lõdvestusharjutused. Harjutamise koormus ja intensiivsus on kergesti reguleeritav vastavalt individuaalsetele vajadustele. Treening õpetab kasutama FitPalli, mis on hea abiline ka sünnitusel. Treeninguga võib liituda nii eelnevalt istuva kui sportliku eluviisiga naine kogu raseduse vältel.

Lapseootel naiste treening hoiab rasedusaegse kaaluiibe kontrolli all, hoiab eemal või aitab leevendada raseduse negatiivsed kõrvalnähud nagu veenilainedid, tursed, seljavalu, tõstab immuunsust suurendades vastupanu haigustele, maandab psüühilisi pingeid, parandab meeleolu ja enesetunnet, und ning kiirendab sünnitusjärgset taastumist. Treening mõjub positiivselt ka kõhubeebi heaolule ja tervisele.
Enne treeningute alustamist, pidage kindlasti nõu oma arstiga kuna mõned kehalised harjutused võivad olla vastunäidustatud, kui Teil on: rasedusaegne kõrgenenud vererõhk, rasedustoksikoos, preeklampsia, varasem raseduse katkemine või enneaegne sünnitus, platsenta eesasetsus, kaksikud või esineb märke loote kasvu aeglustumisest. Igaljuhul informeerige treenerit kui on midagi spetsiifilist, millega arvestama peab.

 

Treeninguid juhendab spetsiaalse liikumisalase kõrgharidusega Triinu Spriit MSc. Tunni pikkus on 55min.                

 

Juulis ja augustis lapseootel naiste spetsiaaltreeninguid ei toimu! Alustame treeningutega taas septembri keskel (täpsemalt vaata tunniplaanist).

 
Klubiliikmele on treeningutes osalemine TASUTA. Osalemiseks broneeri koht ja esita pilet treenerile.

 

Külalisele on 1x külastus lapseootel naiste treeningusse 5 €*

*Külalistel puudub võimalus treeningusse broneerida ja treeningus saab osaleda vaid vabade kohtade olemasolul.
Osalemiseks küsi pilet klienditeenindajalt!

 

Trennis näeme!